შეფასების სქემა

შედეგები

1-2
3-5
6-7
8-10
საინტერესო შესავალი
ტრაფარეტული და უინტერესოა
არის აუდიტორიის დაინტერესების მცდელობა
საინტერესოდ არის მოწოდებული
მოძიებული აქვს დამატებითი მასალა, რაც ეფექტურს ხდის ნაშრომს.
თემის გასაგებად წარმოდგენა
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოითხოვს.
ლოგიკურადაა აგებული, შეინიშნება მცირედი ხარვეზები.
თემა ლოგიკურადაა აგებული, წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია.
საუბარი
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს.
ხშირად ჩერდება.
გამართული და გასაგებია
საუბრობს დარწმუნებით
დასკვნები
არ არის გაკეთებული
დასკვნები გაუმართავია
ლოგიკურია და კარგად არის ჩამოყალიბებული
ორიგინალურია, არგუმენტირებულად მსჯელობს
აუდიტორიასთან  კონტაქტი
ვერ ახერხებს აუდიტორიის დაინტერესებას
მისი  მსჯელობა აინტერესებს აუდიტორიას
ითვალისწინებს აუდიტორიის  ინტერესებს
კარგად აქვს გამომუშავებული კომუნიკაციის უნარი
თვალსაჩინოება
არ იყენებს
იყენებს მწირედ
იყენებს დიაგრამამებს
იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს
პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
უჭირს პასუხის გაცემა
პასუხი არ არის გამართული
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
დამაჯერებლად პასუხობს ყვ ელა კითხვას.

No comments:

Post a Comment