შედეგები
|
1-2
|
3-5
|
6-7
|
8-10
|
საინტერესო შესავალი
|
ტრაფარეტული და უინტერესოა
|
არის აუდიტორიის დაინტერესების მცდელობა
|
საინტერესოდ არის მოწოდებული
|
მოძიებული აქვს დამატებითი მასალა, რაც ეფექტურს ხდის ნაშრომს.
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
დარღვეულია ლოგიკა და ბუნდოვანია
|
ნაწილობრივ გასაგებია და განმარტებას მოითხოვს.
|
ლოგიკურადაა აგებული, შეინიშნება მცირედი ხარვეზები.
|
თემა ლოგიკურადაა აგებული, წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია.
|
საუბარი
|
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს.
|
ხშირად ჩერდება.
|
გამართული და გასაგებია
|
საუბრობს დარწმუნებით
|
დასკვნები
|
არ არის გაკეთებული
|
დასკვნები გაუმართავია
|
ლოგიკურია და კარგად არის ჩამოყალიბებული
|
ორიგინალურია, არგუმენტირებულად მსჯელობს
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ვერ ახერხებს აუდიტორიის დაინტერესებას
|
მისი მსჯელობა აინტერესებს აუდიტორიას
|
ითვალისწინებს აუდიტორიის ინტერესებს
|
კარგად აქვს გამომუშავებული კომუნიკაციის უნარი
|
თვალსაჩინოება
|
არ იყენებს
|
იყენებს მწირედ
|
იყენებს დიაგრამამებს
|
იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს
|
პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
|
უჭირს პასუხის გაცემა
|
პასუხი არ არის გამართული
|
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
|
დამაჯერებლად პასუხობს ყვ ელა კითხვას.
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment